.

Resultatet av då fyllehjärtat bara slår och slår och slår, jämt så fylld av stora känslor som alkoholen väckt i mig.
För det är flickrumsefterfest och vinleveration och hångelhångelhångel.
BD-henke och röka på taket och lyssna på joy division, simon & garfunkel.
"Alice vill bara bli döds-skedad"
Fylledeeptalk. Ständigt dessa jävla deeptalks.
Och tidsuppfattningen är obefintlig och helt plötsligt vaknar jag av andra armar runt mig än de jag minns somnade i. Men det här är rätt armar. Jag vet det då. Och även om jag säger det om och om igen, och en gång till så är du inte så fin, men det är något med dig.
Men jag är ju inte kär i dig. Kan ju inte bli kär i dig. Du varnade mig själv ju. Ju ju ju. Det funkar inte så. Vad jag önskar att det hade kunnat funka så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0