this girl is a work of fiction

Nu är det slut och påsklovet 2012 kommer vara ett förevigt hål i denna livshistoria.
-
basket fylla Alva och jag sociala experiment hångel vin mer basket bakfylla mer hångel sluta treenigheter mer fylla.
-
OCH ALLT DETTA HAR SIN BOTTEN IN A CERTAIN WHO. Allt har sitt ursprung i de kickar jag få de få gånger då han visar den uppskattning som får mig ur balans. Den sortens jävla uppskattning.
-
Och den sortens uppskattnings baksidor. Att sitta på hans balkong, lyssna på she's lost control, vara så jävla jävla nära men också tusen gånger längre bort. Veta att man aldrig kommer komma närmre än vad hon redan är. Lova mig själv att jag inte behöver det här. Att de där kickarna inte är värda det. Gå in och stänga dörren och hångla med hans bästa vän bara för att se om hans fucked up äckelkänslor kan känna något. För det gör så jävla jävla jävla ont.
-
Glömma bort allt det där om att jag inte behöver det igen. Vem försöker jag lura. Det är ju allt jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0