i just wanna implode your bloodstream

1. Att stanna upp och låta alla ens sinnen byta plats. Att beskåda och åhöra och ana sig själv. Att verkligen göra det och inte hindras att förakt efter några sekunder in i åskådningen.

2. Handlingar av migdigalla är som monster som river sönder allt, äter allt och verkligen implementerar alla dessa tankar. Och de blir till konsekvenser och jag blir rädd. Jag blir så rädd för mina egna tankar och för att jag aldrig, aldrig, aldrig skulle kunnat tänka dem i detta huvud för ett år sen.

3. Du. Mitt hjärtas ömma punkt, anledningen till varför jag orkar med och ljuset som aldrig går ut. Min fågelvinge, darl. Jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig och nu vet jag hur ont det gör att älska någon ibland. Det där hjärtat som blöder över, det är vårat. Hur ett bultande dansgolvshjärta kan bli till ett oroligt sömnlöst arghjärta på bara någon timma. Men du kommer alltid vara mitt hjärtas svaga punkt. Min finaste vän.

4. Du. Du som för ett år sen fick en kärlekskrank 16-årig kropp att börja skaka på en facebookchatt. Du som är avsky personifierad enligt de flesta och du som man inte borde ödsla värdefull ungdom på. Du som är den enda mannen som visat en sorts uppskattning som träffat mig och du som på något konstigt jävla sätt kan få mig att känna mig sammanhörande med något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0