.

Lyssnar på vånna inget och det slår så jävla hårt när hon sjunger att "du krossar hjärta efter hjärta med handflatan jag förväntar mig inga under så du kan sluta inbilla mig du bär runt på sorglöshetens hjärta inuti dig men vad det än är så berätta inget gör det inte svårt du bär runt på ett sjunkande skepp och jag kan sjunka så jävla lågt det här är en nödsignal" och önskar att saker kunde ha hänt vid andra tillfällen då hade vi kanske kunnat hitta varandra. Smälter inför blicken men vågar inte gå längre du är någon annans och jag vill inte vara den.
 
Demenssjukdomar och listan med alla läxor, vänner som gör slut med sina pojkvänner och your ex-lover is dead. Spelar hairdresser on fire och can you squeeze me into an empty page of your diary and psychologically save me i got faith in you.
 
Spelar skivor och får hela dansgolvet att dansa och känner att det här är det roligaste jag gjort, jag lovar. Och då kommer fucking han fram och förstör allting och JAG HATAR DIG. JAG HATAR DIG. Caps lock är för litet för mitt hat jag vill bara skjuta dig fattar du det inte se dig igen jävla idiot.
 
Jag vet inte vad jag skriver känner gör jag är så ambivalent till hela den här våren ena kvällen gråter jag av lycka och andra vill jag gråta igen men inte av lycka det enda som är gemensant är att jag sover djupt. Sommaren är långt långt borta men det är maj om en vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0