riot girl queen of my world

Det är en kall vår men så mycket varmare än den förra ändå. Jag fryser men det gjorde jag då med. (jag borde verkligen sluta jämföra nu med förra året men det är ju så skönt att se att saker förändrats).
 
En kompis tar med mig till sitt jobb och en vecka senare skriver jag på ett anställningsavtal och jag tjänar 105 kronor i timman. Mitt jävla projektarbete är klart. Jag lämnar in det och sen dödas jag under ett seminarium och är så arg att jag vill kräkas på alla jävla idioter. Alla MÄN, alla män med åsikter. Jag är så klar med män för stunden, nu är det min tur att vara ett svin och jag som ska krossa hjärtan. Ja, ni killar ska hålla käften eller dö. Fyfan. I vår är våren då vi ska ha klubb på satin, vi ska vara DJ's. Jag ska ha makten till vad andra ska få dansa till, hångla till, vad andra ska höra på avstånd när de spyr. Stryker en grej på min lista. Har snyggdag efter snyggdag och söker till universitet fast egentligen ska det gå 1000 dagar innan jag kommer vara redo för det.
 
Jag är så uppfylld av mig själv just nu. Jag lever i en bubbla och den är så jävla bra! Den ser så jävla bra ut, den rör sig vackert och lämnar ingen oberörd. Jag är en uppenbarelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0