.

det här mellanläget är så... tråkigt.
 
jag är tillfredsställt inte kär i någon men ändå är allt så fånigt hemskt outhärdligt uttråkande. jag vill lyssna på pulp och sitting on the dock of the bay, morrissey så att det känns igen.
 
jag tog en promenad med alva idag och vi pratade om de här tre åren. om pojken som hade ett fönster ut mot skolans parkering, om hur han fått oss att skälva men att det inte pågår några skalv inom oss längre, hans problem är en annan tjejs nu och visst vi avundas henne inte alls men vi saknar att saker en gång var så spännande. att längta till torsdagar för det var då våra scheman matchade i matsalen, att dricka vodka en kväll bara för att ha en anledning att höra av sig, att få ligga i hans säng och hångla till en spellista och "du ser ut att vara en kristian anttila-tjej"och således lyssna på kristian anttila en hel sommar. 
 
jag är nitton om två månader och det är snart slut på tiden då man visste precis vilka tider hans klass slutade sina mattelektioner så att man kanske kunde få titta in i hans ögon, nacke samtidigt som man gick igenom en tung dörr. jag kommer kanske aldrig få beundra någon på det sättet på det avståndet och gud det gör så ont. att jag är nitton om två månader och att jag är i det här mellanläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0