.

 
 
Dricker vin med Elias och spanar på bartendern hela kvällen och går i och dansar. Satin är verkligen mitt andra hem, men jag får personalrabatt och jag har ju kul. Går hem halv två för har ingen lust att känna kvart i två-känslan igen och på busshållsplatsen frågar någon om jag har en cigg på göteborgska och det har jag ju. Om det är något jag har så är det cigg. Och så äter vi mina pommes frites och jag har inte ens frågat om hans namn men när han frågar om jag ska följa med är det så självklart att jag säger ja fast jag tänkt plugga hela söndagen men vem fan behöver skriva om sovjetisk propaganda när man kan ha sex till kent nä precis inte jag. Och så vaknar jag klockan två och jag vet hela hans namn eftersom jag sett det på en receptettiket på en burk med allergimedicin. Och så går jag hem, dricker en cola och fortsätter leva mitt liv och det känns så jävla bra bara. Inga jävla trådar bara kiss the boys and make them die.
 
En månad och en dag till studenten och listan blir långsamt, långsamt mindre. Jag har ett rum i en lägenhet på stan som jag flyttar in i så fort jag är klar. Jag kommer äntligen slippa cykeln bussen hem varje fredags, lördagsnatt och slippa smsa slippa höra av mig hela tiden. Jag har ett jobb och i höst ska jag kanske få DJa och ha klubb och sen när det blir 2014 så drar vi till Berlin. Det kommer bli så bra det här. Eller så blir det inte det men det känns så bra just och nu och det är verkligen, verkligen huvudsaken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0